Полезна информация при правене на трасета

МОЛЯ НЕ ПИТАЙТЕ ТУК! В раздела ще намерите как да направите...

Re: Полезна информация при правене на трасета

Мнениеот cronos » 28 Дек 2013, 00:01

petar_slav4ev написа:Ако МКЦ беше в пробна експлоатация гарата щеше да се води без ОИ


Ами официално точно така се води и щом е така значи някъде някакъв документ все още не е изряден.А движението може да се определя и с образец, не е чак толкова задължително да е 25 км/ч.

А гарата наистина е Трявна.Но не съм съгласен с твоята логика.Гарата има три ПОК, освен тях според теб излиза, че има още два с изходни и в двата края - те какви са?И ако за Първомай можем да спорим дали информацията е актуална и по каква причина не е, тук за такъв спор няма място.Трявна не е ремонтирана от много години и това там не е никаква новост.
Чукча писатель, чукча не читатель..
Луд умора нема, само се поти..
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава." Ат. Буров
Аватар
cronos
Глобален модератор
 
Мнения: 1762
Регистриран на: 25 Яну 2010, 12:07
Местоположение: София

Re: Полезна информация при правене на трасета

Мнениеот petar_slav4ev » 28 Дек 2013, 08:57

Не знам. Щом не са изходни то тогава какви следва да бъдат тези светофори?
Аватар
petar_slav4ev
 
Мнения: 50
Регистриран на: 19 Яну 2013, 17:41

Re: Полезна информация при правене на трасета

Мнениеот cronos » 28 Дек 2013, 12:29

Целия коловоз е ПОК и не е разделен на две, както мислиш.Само че (горе-долу) от средата се отклонява гаражен коловоз.По принцип това би могло да се сигнализира с маневрени светофори, но са сложени влакови, (предполагам) за да може на него да се приемат ремнотни влакове с редовен сигнал.Всъщност точно затова е и направен този коловоз.А що се отнася до маршрутизираните маневри - ОИ на Трявна може и да позволява такова нещо, но аз не мога да си представя за какво ще се ползва на гара с три коловоза и половина.Що се отнася до гара Първомай - мога да си представя как сигнализацията разделя коловозите, мога да си представя и как от двата края тръгват влакове в противоположни направления, но не мога да си представя как в единия край ще има композиран влак, а през това време от другия край ще влиза друг влак в гарата, независимо от това колко и какви светофори има по средата и че единия ще се води на 2-ри, а другия на 4-ти коловоз, след като реално линията е една и съща и между тези два "коловоза" няма никакво отклонение............макар че като се замисля може и такова чудо да им е щукнало да направят, за това много акъл не трябва......
Чукча писатель, чукча не читатель..
Луд умора нема, само се поти..
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава." Ат. Буров
Аватар
cronos
Глобален модератор
 
Мнения: 1762
Регистриран на: 25 Яну 2010, 12:07
Местоположение: София

Re: Полезна информация при правене на трасета

Мнениеот pumix » 28 Дек 2013, 19:12

nkji написа:Влаковете влизат със 100 в отклонение........

:уста
Когато в Бългрия влак влезне със 100 в отклонение , вероятноста да се повторят части от катастрофата на 44 122 на г.Плачковци през 1987 са 99,9%.
Изображение
На картинката линиите от 120 до 150 са заличени, за да се нанесе профила на пътя.
Като наложиш парче лента 150 км/ч и съвпада точно.
Лентата е автентична, само е повторена с черно, за да се различава добре.
Вижда се как при спирането (или при съкратената проба) е дал на първо, после е направил пробно при 35 км/ч, но не е напълнил влака докрай, а е върнал на 3-то. Задържал е с реостата, след това идва екстреното задържане. Реостата е отпаднал малко преди това, явно тогава машината е изключила от 409 при спадане на налягането в провода под 3,5 bar.
Вагоните са се разпилели още в междугарието, а машината е изхвърчала чак на втората стрелка (първата стрелка в отклонение е премината успешно).
Бригадата е избягала отзад, но след изпадането, машината се завърта и се забива в земята със задната кабина напред.
За тези , които не могат да разчетат лентата , скороста в момента на изпадането е 120 км.
Аватар
pumix
 
Мнения: 26
Регистриран на: 28 Сеп 2011, 10:50

Re: Полезна информация при правене на трасета

Мнениеот cronos » 28 Дек 2013, 20:10

pumix написа:Когато в Бългрия влак влезне със 100 в отклонение , вероятноста да се повторят части от катастрофата на 44 122 на г.Плачковци през 1987 са 99,9%.


Грешиш.Вече има гари, на които входните стрелки позволяват това и Първомай е една от тях.
Чукча писатель, чукча не читатель..
Луд умора нема, само се поти..
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава." Ат. Буров
Аватар
cronos
Глобален модератор
 
Мнения: 1762
Регистриран на: 25 Яну 2010, 12:07
Местоположение: София

Предишна

Назад към Помощ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта