Полезна информация при правене на трасета

МОЛЯ НЕ ПИТАЙТЕ ТУК! В раздела ще намерите как да направите...

Полезна информация при правене на трасета

Мнениеот BDZrailway » 25 Дек 2013, 22:47

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КИЛОМЕТРИЧНОТО ПОЛОЖЕНИЕ НА ГАРИТЕ И ДЪЛЖИНА НА МЕЖДУГАРИЯТА НА
ЖЕЛЕЗОПЪТНАТА МРЕЖА НА НК "ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"

http://www.rail-infra.bg/assets/Documen ... ca_1_1.pdf

НАКЛОНИ НА МЕЖДУГАРИЯ ОТ ЖЕЛЕЗОПЪТНИТЕ ЛИНИИ НА ДП "НКЖИ"
http://www.rail-infra.bg/assets/Documen ... ca_1_2.pdf

Сведение за допустимите максимални скорости по железен път в графика за движение на влаковете през 2013 и 2014 година
http://www.rail-infra.bg/assets/Documen ... ca_2_1.pdf

Сведение за постоянните намаления на скоростите,които трябва да се вземат под внимание графика за движение на влаковете през 2013 и 2014 година http://www.rail-infra.bg/assets/Documen ... a_2_1A.pdf


Таблица 4
Мостове по 1-ва жп линия
http://www.rail-infra.bg/assets/Documen ... ca_4_1.pdf
Мостове по 2-ра жп линия
http://www.rail-infra.bg/assets/Documen ... ca_4_2.pdf
Мостове по 3-та жп линия
http://www.rail-infra.bg/assets/Documen ... ca_4_3.pdf
Мостове по 4-та жп линия
http://www.rail-infra.bg/assets/Documen ... ca_4_4.pdf
Мостове по 5-та жп линия
http://www.rail-infra.bg/assets/Documen ... ca_4_5.pdf
Мостове по 6-та жп линия
http://www.rail-infra.bg/assets/Documen ... ca_4_6.pdf
Мостове по 7-ма жп линия
http://www.rail-infra.bg/assets/Documen ... ca_4_7.pdf
Мостове по 8-ма жп линия
http://www.rail-infra.bg/assets/Documen ... ca_4_8.pdf
Мостове по 9-та жп линия
http://www.rail-infra.bg/assets/Documen ... ca_4_9.pdf

СПИСЪК НА ТУНЕЛИТЕ ПО НОРМАЛНИТЕ ЖП ЛИНИИ В МРЕЖАТА НА НК "ЖИ"
http://www.rail-infra.bg/assets/Documen ... a_4_10.pdf

СПИСЪК С ГАРИТЕ И ИНФОРМАЦИЯ ЗА ТЯХ - ИМЕНА, ВИД, КОДОВЕ, БРОЙ, МИН. И МАКС. ДЪЛЖИНА НА ПРИЕМНО-ОТПРАВНИТЕ КОЛОВОЗИ И ДР. http://www.rail-infra.bg/assets/Documen ... a_%205.pdf

Списък на електрифицирани / неелектрифицирани жп линии на ДП "НКЖИ"
http://www.rail-infra.bg/assets/Documen ... lica_8.pdf

Списък с местоположението на неутралните вставки в жп мрежата на ДП
"НКЖИ"
http://www.rail-infra.bg/assets/Documen ... lica_9.pdf

Списък на двупътни жп линии с обезличено движение
http://www.rail-infra.bg/assets/Documen ... ica_10.pdf

Източник: http://www.rail-infra.bg/
Аватар
BDZrailway
 
Мнения: 437
Регистриран на: 30 Дек 2011, 10:50
Местоположение: Плевен

Re: Полезна информация при правене на трасета

Мнениеот stman123 » 26 Дек 2013, 09:33

Браво!Много полезно. :) :група :наздраве :ОК :пост
Куче канибал се нарича Канибало
Аватар
stman123
 
Мнения: 245
Регистриран на: 14 Юли 2013, 09:21
Местоположение: Пазарджик

Re: Полезна информация при правене на трасета

Мнениеот petar_slav4ev » 26 Дек 2013, 21:03

Този т.нар. списък с гарите и информация за тях не е напълно актуален.Пример: гара Първомай от година и нещо се води с 5 коловоза и инсталация МКЦ Електра-2, а в този списък е дадена с 3 коловоза и без ОИ.
Аватар
petar_slav4ev
 
Мнения: 50
Регистриран на: 19 Яну 2013, 17:41

Re: Полезна информация при правене на трасета

Мнениеот cronos » 26 Дек 2013, 22:26

A ти разлика между различните видове коловози правиш ли?Защото в тази таблица са дадени само приемно-отправните коловози, а не общия брой.Пример - гара Реброво е с четири коловоза, но в таблицата са записани три, защото толкова са приемно-отправните, а четвъртия е гаражен.
Чукча писатель, чукча не читатель..
Луд умора нема, само се поти..
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава." Ат. Буров
Аватар
cronos
Глобален модератор
 
Мнения: 1762
Регистриран на: 25 Яну 2010, 12:07
Местоположение: София

Re: Полезна информация при правене на трасета

Мнениеот petar_slav4ev » 26 Дек 2013, 23:15

На Първомай и петте коловоза са приемно-отправни и имат изходни светофори по скоростната сигнализация допълнени с бял маневрен фар. И на петте коловоза се приемат изпращат и обработват влакове. Освен това аз съм от Първомай и обръщам внимание как стават работите.Ето за доказателство на който не вярва снимки на мониторите на МКЦ при рък. движение на гара ПРМ:
http://petevsk.snimka.bg/8mi-dekemvri/c ... 262530.big
http://petevsk.snimka.bg/8mi-dekemvri/c ... 262531.big
Червените стрелки в краищата на коловозите са изходните светофори и върху тях се кликва за задаване на изходен маршрут за съответното направление, а сините служат за нареждане на маневрен маршрут.
За Ябълково и Караджалово е същото положение - макар че повече от година работят инсталациите и двете гари и се управляват от ПРМ според списъка все още нямат ОИ.

Цялата тази информация дали са дадени ПОК или общо всички коловози в гарите според мен няма значение за правенето на едно трасе, защото за да се прави трасе трябва да отидеш и да си видиш коловозите и стрелките.
Аватар
petar_slav4ev
 
Мнения: 50
Регистриран на: 19 Яну 2013, 17:41

Re: Полезна информация при правене на трасета

Мнениеот nkji » 27 Дек 2013, 18:16

колегата славчев е прав ние от доста години ги знаем тези неща и това че ги мързи да си подновят данните не е наша вина примерно в таблица 5 с гарите и техните инсталации пише че е ЕМЦ а тя е вече е Мкц-2 Електра
Влаковете влизат със 100 в отклонение а всички знаем че Емц то няма такива способности.
А плюс това и петте са приемно отправи има ме си и предпазителен и други.Който не вярва да дойде да види предварително да не приказва.
Аватар
nkji
 
Мнения: 32
Регистриран на: 14 Май 2013, 19:14

Re: Полезна информация при правене на трасета

Мнениеот BDZrailway » 27 Дек 2013, 21:12

Явно не са я подновили само за тази линия след ремонтите,които бяха извършени.
Аватар
BDZrailway
 
Мнения: 437
Регистриран на: 30 Дек 2011, 10:50
Местоположение: Плевен

Re: Полезна информация при правене на трасета

Мнениеот petar_slav4ev » 27 Дек 2013, 21:28

Да, точно това е проблема. Веднъж са я направили и край - никакво подновяване на информацията.Интересното е, че информацията за Поповица и Катуница е обновена.
Аватар
petar_slav4ev
 
Мнения: 50
Регистриран на: 19 Яну 2013, 17:41

Re: Полезна информация при правене на трасета

Мнениеот cronos » 27 Дек 2013, 22:09

nkji написа:колегата славчев е прав ние от доста години ги знаем тези неща и това че ги мързи да си подновят данните не е наша вина примерно в таблица 5 с гарите и техните инсталации пише че е ЕМЦ а тя е вече е Мкц-2 Електра
Влаковете влизат със 100 в отклонение а всички знаем че Емц то няма такива способности.
А плюс това и петте са приемно отправи има ме си и предпазителен и други.Който не вярва да дойде да види предварително да не приказва.


В таблицата пише, че гара Първомай в момента няма ОИ, къде видя да пише ЕМЦ само ти си знаеш.ЕМЦ е била някога, сега не е.Също така няма да е зле преди да влизаш в спор да научиш някои тънкости от правилата за движение на влаковете.Ако го направиш, ще разбереш например, че скоростта на вход в отклонение не се определя само от сигнализацията, а има и други начини, независимо от това дали сигнализацията работи и дали изобщо има такава.Също и това, че не всеки коловоз с изходни светофори е ПОК, ако ще и самолети да кацат на него.Освен това ще разбереш, че в една гара може да има и други светофори, освен входни, изходни и маневрени.Например такъв:
Untitled1.jpg


Какъв е той според тебе и какъв е коловоза, на който е сложен?

petar_slav4ev написа:Да, точно това е проблема. Веднъж са я направили и край - никакво подновяване на информацията.Интересното е, че информацията за Поповица и Катуница е обновена.


Най-вероятно още вървят проби и ОИ не е приета официално по документи, така че не бързайте толкова да говорите.Нещата в НК ЖИ не се случват толкова бързо, колкото си представяте (и колкото би трябвало, но това е друга тема).За да се нанесе подобно нещо в официална таблица или схема, по която се работи (например диспечерска схема), трябват един куп приемни комисии, документи, подписи, разрешителни и какво ли още не.Достатъчно е някой от приемната комисия например да е станал с лице към възглавницата и да откаже да подпише някой протокол - и въпроса приключва.Особено ако не си е взел комисионната.Живеем в Булгаристан все пак.
Чукча писатель, чукча не читатель..
Луд умора нема, само се поти..
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава." Ат. Буров
Аватар
cronos
Глобален модератор
 
Мнения: 1762
Регистриран на: 25 Яну 2010, 12:07
Местоположение: София

Re: Полезна информация при правене на трасета

Мнениеот petar_slav4ev » 27 Дек 2013, 23:41

Ако МКЦ беше в пробна експлоатация гарата щеше да се води без ОИ и в нея ще се влиза със скорост до 25км/ч.Така беше на Първомай през февруари 2012 год. когато се тестваше инсталацията. Сега вече е пусната в редовна експлоатация и всички влакове преминават със скорост по КР.

Относно това дали коловоз, който няма изходни светофори може да е приемно-отправен : това може да стане само в гара с РУКЗ или без ОИ.В гара с МРЦ и МКЦ е изключено и ако съществува такова нещо някъде е изключение.

Светофора на снимката предполагам е на гара Трявна. Той е точно изходен светофор, допълнен с бял фар защото гарата е с МРЦ с маршрутизирани маневри.
Ето положението на светофора на схемата на коловозното развитие на гара Трявна:
http://petevsk.snimka.bg/8mi-dekemvri/c ... 275535.big
Чрез този светофор и другия в другия край на коловоза се обособява отделен коловоз на който могат да се приемат и изпращат влакове.На Първомай е същото - коловозите са разположени последователно - от 1 следва 4, от 2 следва 5.
Аватар
petar_slav4ev
 
Мнения: 50
Регистриран на: 19 Яну 2013, 17:41

Следваща

Назад към Помощ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта