ТРАСЕ: Карлово-Пловдив

Изтритите теми

Re: ТРАСЕ: Карлово-Пловдив

Мнениеот Markov » 20 Фев 2015, 13:34

Контактната мрежа не ми харесва, както и други споменаха, освен това има и други неща за доизкусуряване. :)
Стар модел на контактната мрежа - датира от епохата на 2006 :какво
Различен височинен габарит. (не съм сигурен, но би трябвало да не съвпада с нашия височинен габарит.. )
Електрификацията в гарите също куца, напомня на старите (първите наши трасета)
Земната текстура засилва ефекта написан на горния ред.
Липса на релеф. Ж.П. линиите рядко са на едно ниво с терена около тях. Налагат се насипи, траншеи и други особонести, за да има линията що-годе нивелация и да могат возилата да се придвижват по-лесно, да се избягват остри криви, като най-големия проблем е узаконяването на мястото за строеж, което обяснява наличието на завои при равен терен, позволяващ преминаване на линията в права посока. :)
Изображение 2ТЭ Луганських медведь ! :балон
Аватар
Markov
 
Мнения: 182
Регистриран на: 22 Мар 2011, 19:55

Re: ТРАСЕ: Карлово-Пловдив

Мнениеот nikito » 20 Фев 2015, 14:21

Markov написа:Контактната мрежа не ми харесва, както и други споменаха, освен това има и други неща за доизкусуряване. :)
Стар модел на контактната мрежа - датира от епохата на 2006 :какво
Различен височинен габарит. (не съм сигурен, но би трябвало да не съвпада с нашия височинен габарит.. )
Електрификацията в гарите също куца, напомня на старите (първите наши трасета)
Земната текстура засилва ефекта написан на горния ред.
Липса на релеф. Ж.П. линиите рядко са на едно ниво с терена около тях. Налагат се насипи, траншеи и други особонести, за да има линията що-годе нивелация и да могат возилата да се придвижват по-лесно, да се избягват остри криви, като най-големия проблем е узаконяването на мястото за строеж, което обяснява наличието на завои при равен терен, позволяващ преминаване на линията в права посока. :)

С това съм напълно съгласен. ;)

sarandi написа:Супер се получава за сега! :)

Повече от това няма накъде :D :D :D :D :D :D
...............................................
Колкото до цялостния вид на трасето..........засега не може да се каже, че е добре.
Електрификацията трябва да се смени задължително и както казаха колегите, да се напрят стълбовете на по-голямо разстояние. ................
Текстурите на трасето.........................все едно го правиш във фабрика за чакъл........това е недопустимо.
Линиите са доста криви, това може да се избегне като слагаш по-малко, например, ако имаш участък 600м права линия, няма нужда да сложиш 4-5 сплайна до там, а само един и като я изправиш със съответната функция, няма изобщо да се получи ефекта на спагетите. :зъбльо
Trainz Bulgaria Team
Аватар
nikito
 
Мнения: 535
Регистриран на: 25 Апр 2014, 15:13
Местоположение: София

Re: ТРАСЕ: Карлово-Пловдив

Мнениеот DavitAngelov » 20 Фев 2015, 15:35

Така както го виждаш така ще бъде трасето това във каква фабрика го правя си е мои проблем.А да не говорим , че твоето първо трасе беше се едно бомба е паднала и беше ужас нещо страшно :D :D.Гледаи сега има една поговорка Човек се учи докъто е жив.Става дума за трасета които не станат от първия път се правят на ново :D :зъбльо Още нещо да не говорим , че трасето София-Банкя е малък участък и ти се мотаеш една година само със ЦГ София и още нещо когато започваш нещо поне не го оставяи на полвина :D .Колкото до моето трасе и преди го казах на които не му изнася да започва да прави ново да видим какво ще произведе и да ли ще стане реално :зъбльо :зъбльо :зъбльо :зъбльо :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D много смешно.Затова хората които се занимаваха с трасета и локомотиви и други неща не се занимават вече защото има такива хора като тебе и още трима четирима.И тези хора правеха хубави трасета и локомотиви вече ги изгубихме за съжаление :зъбльо :D :тутуу
Trainz Bulgaria
Аватар
DavitAngelov
 
Мнения: 271
Регистриран на: 09 Апр 2014, 21:09
Местоположение: Плевен

Re: ТРАСЕ: Карлово-Пловдив

Мнениеот nikito » 20 Фев 2015, 17:01

DavitAngelov написа:Така както го виждаш така ще бъде трасето това във каква фабрика го правя си е мои проблем.А да не говорим , че твоето първо трасе беше се едно бомба е паднала и беше ужас нещо страшно :D :D.Гледаи сега има една поговорка Човек се учи докъто е жив.Става дума за трасета които не станат от първия път се правят на ново :D :зъбльо Още нещо да не говорим , че трасето София-Банкя е малък участък и ти се мотаеш една година само със ЦГ София и още нещо когато започваш нещо поне не го оставяи на полвина :D .Колкото до моето трасе и преди го казах на които не му изнася да започва да прави ново да видим какво ще произведе и да ли ще стане реално :зъбльо :зъбльо :зъбльо :зъбльо :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D много смешно.Затова хората които се занимаваха с трасета и локомотиви и други неща не се занимават вече защото има такива хора като тебе и още трима четирима.И тези хора правеха хубави трасета и локомотиви вече ги изгубихме за съжаление :зъбльо :D :тутуу

Олеле, не е никак смешно, а жалко...............какво си направил ти, та държиш сметка на хората, които правят читави неща. А първото ми трасе, няма нищо общо с това което си го направил, а и можеш да се убедиш...........темата е някъде из изтритите, освен това, това трасе нито е качено някъде, нито нищо,.........да не беше много добро, но не го сравнявай с това......................И да мотам се, щото искам да стане хубаво и реално, а не да стане някаква манджа с грозде като това, което е в момента. И да, ето ти по твоята логика - като бързаш, си го направи сам. Като натрупаш малко повече опит, тогава ми дръж сметка кое и как се прави и как е било, и как и ще бъде.
Аз ти казвам как е по-добре да стане, ама на пук на всичко като нещеш, си прави каквото искаш
Всеки да си върши работата, както си намери за добре, аз повече няма да се меся. :правила
Последна промяна nikito на 20 Фев 2015, 17:16, променена общо 1 път
Trainz Bulgaria Team
Аватар
nikito
 
Мнения: 535
Регистриран на: 25 Апр 2014, 15:13
Местоположение: София

Re: ТРАСЕ: Карлово-Пловдив

Мнениеот DavitAngelov » 20 Фев 2015, 17:16

Не е така аз и друг път съм забелязал , че ти изкарваш хората който искат да се опитат да направят нещо , че не правят нищо
е неможем всички да се сръвняваме с някои хора който се занимат с трасе и други неща.
Аз мога да не направя нищо ама дано твоето трасе след 5 години дано да стане както твърдиш , че си маистор по тези работи.
Trainz Bulgaria
Аватар
DavitAngelov
 
Мнения: 271
Регистриран на: 09 Апр 2014, 21:09
Местоположение: Плевен

Re: ТРАСЕ: Карлово-Пловдив

Мнениеот nikito » 20 Фев 2015, 17:21

Ами за да го кажа, значи е така............
Що не се загледаш и по някои други сайтове и виж там дали има качени такива неща.
А и това, че давам съвети нищо не значи, а и няма нищо лошо. И да, никой не се е родил научен, и всеки се учи докато е жив, но недей ме изкарва, че едва ли не, се захващам за всяка малка подробност.

И да, ще стане когато стане -тогава, може и след 10г да стане. Живота ни не се върти около треинз, това го правим за кеф и за тези които, евентуално, ще му се кефят. ;)
Последна промяна nikito на 20 Фев 2015, 17:33, променена общо 1 път
Trainz Bulgaria Team
Аватар
nikito
 
Мнения: 535
Регистриран на: 25 Апр 2014, 15:13
Местоположение: София

Re: ТРАСЕ: Карлово-Пловдив

Мнениеот Puke Rainbowss » 20 Фев 2015, 17:33

DavitAngelov написа:Така както го виждаш така ще бъде трасето това във каква фабрика го правя си е мои проблем.А да не говорим , че твоето първо трасе беше се едно бомба е паднала и беше ужас нещо страшно :D :D.Гледаи сега има една поговорка Човек се учи докъто е жив.Става дума за трасета които не станат от първия път се правят на ново :D :зъбльо Още нещо да не говорим , че трасето София-Банкя е малък участък и ти се мотаеш една година само със ЦГ София и още нещо когато започваш нещо поне не го оставяи на полвина :D .Колкото до моето трасе и преди го казах на които не му изнася да започва да прави ново да видим какво ще произведе и да ли ще стане реално :зъбльо :зъбльо :зъбльо :зъбльо :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D много смешно.Затова хората които се занимаваха с трасета и локомотиви и други неща не се занимават вече защото има такива хора като тебе и още трима четирима.И тези хора правеха хубави трасета и локомотиви вече ги изгубихме за съжаление :зъбльо :D :тутуу

Аз не мога да разбера ти критика някаква приемаш ли ? Така като гледам си тръгнал да го обръщаш на заяждания и спорове. Наистина трасето ти е пълен абсурд и вместо да се вслушаш в това, което ти казват ти започваш да плюеш труда на другите. Ами я ти се хвани да направиш един модул на ЦГ София ти и след 2 години няма да завършиш гарата, да не говорим пък, че до няколко дена ще се преизпотиш и може би ще го зарежеш. :зъбльо Другото което е,че не разговаряш с Никито през ден - два, за да коментираш, че не си мърда пръста по трасето. Всеки, както и той има някакви задачи и не може постоянно да е на Треинз-а. А както си тръгнал така с тази контактна мрежа, тези неизпънати линии... просто нямам думи. И си мислиш, че така само с едни нацвъкани дървета баш едно до друго ще замажеш положението и нима ще стане по-добре ? Ако очакваш трасето ти да се качи, то това сигурно в някой друг сън може и да се реализира. :)
Аватар
Puke Rainbowss
 
Мнения: 57
Регистриран на: 20 Юни 2013, 16:53

Re: ТРАСЕ: Карлово-Пловдив

Мнениеот DavitAngelov » 20 Фев 2015, 18:13

Вземи направи го ти ако си от Пловдив ама няма да направиш и това което съм направил аз нали започна да правиш Пловдив-Стамболийски защо не го направи и твоите линии бяха по криви и кръстосани от маите и ако искаш да знаеш не се заяждам с никого просто изказвам мнение. ;)Не си тоя дето да казва какво да се качва или не качва има си администратори за тая работа
Последна промяна DavitAngelov на 20 Фев 2015, 18:42, променена общо 1 път
Trainz Bulgaria
Аватар
DavitAngelov
 
Мнения: 271
Регистриран на: 09 Апр 2014, 21:09
Местоположение: Плевен

Re: ТРАСЕ: Карлово-Пловдив

Мнениеот BDZrailway » 20 Фев 2015, 18:40

Стълбовете се правят на реални разстояния,а не както се беше споменало в по-горни теми-на по-големи разстояния...няма такова нещо не е определено колко ще е!Колкото е в реалността толкова и в играта разбира се!Е зависи дали трасето ще е 1:1.

П.П. СТИГА ТОЛКОВА КАРАНИЦИ,ЧЕ НЕ ОСТАНА ЕДИН В ТОЯ ФОРУМ..........ВМЕСТО ДА ИМА РАБОТА В ЕКИП САМО НАПРЕЖЕНИЕ
Последна промяна BDZrailway на 20 Фев 2015, 20:03, променена общо 1 път
Аватар
BDZrailway
 
Мнения: 437
Регистриран на: 30 Дек 2011, 10:50
Местоположение: Плевен

Re: ТРАСЕ: Карлово-Пловдив

Мнениеот mashinista14 » 20 Фев 2015, 18:45

Аз ти препоръчвам да го започнеш на ново и да подбираш внимателно обектите, които ще разполагаш, или най-малкото да махнеш КМ, дървета, храсти и други ненужни на този етап обекти около линията. След това се средоточи върху даден участък и го направи както трябва, от гледна точка на релсовия път, и направи релефа около него. След това можеш да започнеш да наслагваш обекти, но ги слагай така, че малко или много да прилича на реалността (дървета, храсти и т. н.)... За да постигнеш максимална реалност, от гледна точка на КМ, си избери един вид контакнта мрежа (да кажем руска), а не ги смесвай, че резултата се вижда какъв е, а за разстоянието между стълбовете използвай "рулетката" и мери по 50-60м разстояние между стълбовете в правите участъци и да кажем 40м в кривите, в зависимост какъв е радиусът на кривата. И другото важно е, че боядисването трябваше да го оставиш за накрая, тъй като допълнително ще ти пречи. За мен това е един от вариантите за направата на хубаво и реално трасе, а до колко другите ще се съгласят е друг въпрос. :)
Аватар
mashinista14
 
Мнения: 195
Регистриран на: 09 Мар 2011, 13:44
Местоположение: Бургас

ПредишнаСледваща

Назад към Износени калодки

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта