от cronos » 13 Фев 2015, 13:46
Няма лошо, но като гледам началото малко ми се струва, че работата е малко хаотична, даже немалко.Затова ще си позволя да дам няколко препоръки за реда на работа:
1.Правиш линията, включително коловозите и пероните на гарите, правиш и наклона на линията, ако ще има такъв.Още на този етап може да сложиш и приемните здания на гарите, както и някои други гарови обекти - например магазии, постове, също може да се оформят участъците, в които линията е положена върху насип, може също да се сложат подпорни стени (ако има такива);
2.Слагаш контактната мрежа и сигнализацията;
3.Оформяш релефа.Ако има тунели и/или наклон на линията (тук говоря по принцип, не конкретно за някое трасе) - релефа се оформя грубо още при правенето на линията;
4.Слагаш останалите обекти - треви, друга растителност, сгради;
5.Боядисваш.
Работата може да върви и от гара до гара.
Спазването на тази поредност е по-скоро препоръчително, отколкото задължително и зависи от особеностите на участъка, по който се работи, но във всички случаи боядисването е последната стъпка, а не първата.
Чукча писатель, чукча не читатель..
Луд умора нема, само се поти..
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава." Ат. Буров