ivan4 написа:Защото контролерът стига само до определена позиция (напр. 7 от 8 при ЕМВ 32). Ако държиш да продължава да ускорява, с натискането на „W“ до достигане на последната позиция ще ускори и до 120.
Амиии....не става.
Модератор: cronos
ivan4 написа:Защото контролерът стига само до определена позиция (напр. 7 от 8 при ЕМВ 32). Ако държиш да продължава да ускорява, с натискането на „W“ до достигане на последната позиция ще ускори и до 120.
cronos написа:randomguy88 написа:Има и нещо друго. Мотрисите ускоряват до 100 км/ч в режим на управление CAB, а в режим DCC вдигат до 120 км/ч. Поради каква причина се получава това? При локомотивите от 44-та серия е горе-долу същата ситуацията.
Причината е скрита в един детайл от играта, наречен "enginespec" и който е брутално подценяван от може би над 90% от авторите на подвижен състав.Цялото поведение на локомотив/мотриса - брой позиции на конторлера, максимална скорост в двата режима на игра (CAB и DCC), реакция на спирачката, ускорение на модела, поведение при динамично спиране - всичко това се намира в този enginespec и зависи от него.Масовата практика е като се прави модел да се взима някакъв (почти) случайно избран - стига само да работи някак - и да се сложи към модела (защото без него не може).Причините, които водят до тази практика са две: първата е, че за разлика от всико останало авторите на играта така и не са дали достатъчно подробно описание на съдържанието и значението на таговете на enginespec-a (абсурдните мерни единици, в които трябва да се дефинират някои стойности няма да ги коментирам изобщо), което прави създаването на нов твърде трудно, втората причина е нежеланието на повечето автори да си правят труда дори леко да модифицират някой съществуващ enginespec така, че поне скорости и брой позиции на контролера да съвпадат с действителността, което пък е съвсем лесно. Затова си имаме модел на 45-та серия, който вдига 150 км/ч, различни скорости в двата режима на игра, затова и като въртим контролера с мишката стигаме до 8-ма позиция, а като натискаме "W" позициите стават повече....Това последното се получава защото броят на дефинираните позиции в конфиг-файла на кабината на локомотива/мотрисата не съвпада с максималния брой позиции, дефиниран в enginespec-a, който е използван за дадения локомотив/мотриса.
cronos написа:нежеланието на повечето автори да си правят труда дори леко да модифицират някой съществуващ enginespec така, че поне скорости и брой позиции на контролера да съвпадат с действителността, което пък е съвсем лесно.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта