Ако на мястото на зеленото кръгче се сложи светофор/какъвто и да е/, то влак идващ от Дупница на входния на гарата ще има зелено, изходния - зелен при отворен път страна Бобов дол /по права на стрелка 11/, жълто на изходния - при отклонение на стрелка 11 към изтеглителния коловоз, и червено на изходния при положение че от страна Бобов дол е дадено трасе към коловозите на ТЕЦ-а.
Ако на местата на розовите кръгчета се сложат изходни светофори/в това число и маневрен тип/, а след тях в края на 3-те коловоза/спасителен, стоварище и хале/ светофори или обекти за край на линията, то тогава при вход от страна на Бобов дол към коловозите на ТЕЦ-а и коректно подредени към тях стрелки входния ще свети зелено, изходните /при розовите кръгчета/ червено, освен на коловоза който има отворена стрелка към някой от 3-те коловоза/спасителен, стоварище и хале/-там ще свети жълто.Ако входната стрелка от към Бобов дол е в права и е свободен коловоза за Дупница, входния ще свети зелено.
Ако я имаш тази гара/модул/ пробвай, ако не, ще взема да врътна едно приблизително коловозно развитие, колкото да изпробваме системата.Освен това, ако използваме от споменатия тип СССР светофори едни , дето при зелено свети и жълто/за ограничение до 40 км/ при вход навсякъде ще има и жълт цвят, което ще оправдава намаляване на скороста за отклонение.Това вече е въпрос на лично предпочитание или избор според по-голяма достоверност.
Това е възможното , ако правилно съм разбрал какво се иска.