Модела, публикуван в сайта е станал супер!!!
Модератор: DANI
ivan4 написа::зъбльо
А ако се снима сутринта на гара Пловдив ще стане ли добра снимка за рескин? Или трябва да се чака да се върне?
BDZrailway написа:Бърз влак тръшки!! Влака искат и допълнение от II-I класа,защото е бил с първокласни вагони...Има слух,че от ГДВ 2014-2015 ще има пак експреси,а не БВЗР.
ivan4 написа:Да, наистина преди беше ЕВ, после УБВ, до скоро и БВЗР, а сега е само БВ.
Темата е озаглавена така, защото повечето си го знаем като „Пловдив експрес“ или „Белия кон“, пък и на един от вагоните все още стои табелката „Пловдив експрес“ (имам снимка, но е над 500 KiB).
Преди, докато беше ЕВ пътуваше само с първокласни вагони с килимчета и завеси по прозорците. От Пловдив до София пътуваше за час и половина и спираше само в Пловдив, София и Враца. Няколко минути след потеглянето от гара минаваха стюарди и стюардеси и раздаваха менюта, след което по-късно минаваха с количка да разсипват кафе, чай, и да продават разни вафли и т.н. В купетата, на мястото на огледалата имаше копия на картини. Някои по-възрастни хора казват, че е имало и тонколони, по които пускали класическа музика и съобщавали гарите, закъснението на влака (ако има такова) и на кой коловоз ще пристигне, но за последното не мога да гарантирам, че е достоверно.
В момента от всичкия този лукс са останали само първокласните вагони (в допълнение с фургон), завесите, килимчетата и изчезващата му „добра репутация“. Още по-лошо е, че сеге влакът се движи само до София (и то 3 часа без закъснение).
player написа:BDZrailway написа:Бърз влак тръшки!! Влака искат и допълнение от II-I класа,защото е бил с първокласни вагони...Има слух,че от ГДВ 2014-2015 ще има пак експреси,а не БВЗР.
Влака си е бърз и това,че е с вагони I-ва класа не го прави по различен от останалите влакове,които возят вагони първа класа.
BDZrailway написа:player написа:BDZrailway написа:Бърз влак тръшки!! Влака искат и допълнение от II-I класа,защото е бил с първокласни вагони...Има слух,че от ГДВ 2014-2015 ще има пак експреси,а не БВЗР.
Влака си е бърз и това,че е с вагони I-ва класа не го прави по различен от останалите влакове,които возят вагони първа класа.
Напротив!Бъркаш,прави го по-различен,защото нямаш избор дали искаш в I или II класа,а само I класа,защото всички вагони са първокласни-
без фургона.На обикновените бързи влакове има само по един първокласен вагон примери за това са 2610/2611/2612/2613/2614/2615/2640/2641/2655/2654/2626/2627/4611/4612/,а в някой бързи влакове са половин първа класа така наречените смесени вагони 43 AB като пример са 3621/3622/3623/3624/1620/1621/1623/1624/1626
ivan4 написа:
Смятам, че спорът може да приключи.
Назад към Теми за реалния подвижен състав и обекти
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта