Пенсионирането на 32 серия

Можете да обсъждате всичко за реалния подвижен състав и обекти

Модератор: DANI

Пенсионирането на 32 серия

Мнениеот rumensoft » 09 Фев 2012, 22:34

Ще пенсионират чамугите :зъбльо
http://www.btv.bg/news/bulgaria/story/8 ... isite.html
Аватар
rumensoft
Site Admin
 
Мнения: 2164
Регистриран на: 24 Сеп 2009, 22:08
Местоположение: гр. София / гр. Плевен

Re: Пенсионирането на 32 серия

Мнениеот Ангел » 01 Авг 2012, 09:56

В тази България и в това скапано БТВ каква ли още глупост няма да измисля. :псуване :ядосан Някой ще може ли да ми обясни правилното значение на думата пенсиониране на МАШИНА???Всичко ново и старо което е в БДЖ е без почти никаква поддръжка!Дори и какво от това че Шкодите,който са на над 50 години НЯМА абсолютно никакво значение.Една машина няма живот тя е вечна както и да го погледнеш си е така.За всяко нещо си има начини,и ако ще една машина да е на 100 години щом се поддържа в изправност и всичко и е наред,според мен няма да има никакъв проблем.Ама кой ще върти ДАЛАВЕРКИТЕ в това БДЖ ? :зъбльо :зъбльо :зъбльо Нашите са пълно чудо, хората гледат да запазят старото за да има атракции и т.н. ! :велик Траинз :кимане За машините резервни части ИМА, а за нас хората резервни части НЯМА!
:) Който не кара влак, няма да ЯДЕ :)
Аватар
Ангел
 
Мнения: 37
Регистриран на: 26 Май 2012, 08:41
Местоположение: Харманли/Велико Търново

Re: Пенсионирането на 32 серия

Мнениеот pipipilota » 04 Авг 2012, 20:21

Ами ние не трябва се нервираме, защото все пак нищо не можем да направим по въпроса ;)
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Аватар
pipipilota
Активен потребител
 
Мнения: 280
Регистриран на: 14 Фев 2011, 18:33
Местоположение: София

Re: Пенсионирането на 32 серия

Мнениеот naskyyy » 06 Авг 2012, 07:21

Ангел написа:В тази България и в това скапано БТВ каква ли още глупост няма да измисля. :псуване :ядосан Някой ще може ли да ми обясни правилното значение на думата пенсиониране на МАШИНА???Всичко ново и старо което е в БДЖ е без почти никаква поддръжка!Дори и какво от това че Шкодите,който са на над 50 години НЯМА абсолютно никакво значение.Една машина няма живот тя е вечна както и да го погледнеш си е така.За всяко нещо си има начини,и ако ще една машина да е на 100 години щом се поддържа в изправност и всичко и е наред,според мен няма да има никакъв проблем.Ама кой ще върти ДАЛАВЕРКИТЕ в това БДЖ ? :зъбльо :зъбльо :зъбльо Нашите са пълно чудо, хората гледат да запазят старото за да има атракции и т.н. ! :велик Траинз :кимане За машините резервни части ИМА, а за нас хората резервни части НЯМА!

Kaто една машина е вечна защо тогава не се ползват парните локомотиви?Те са вечни и вечно здрави,нали така?
Изображение
Аватар
naskyyy
Занимаващ се с Трасета
 
Мнения: 688
Регистриран на: 08 Яну 2010, 21:23
Местоположение: София

Re: Пенсионирането на 32 серия

Мнениеот cronos » 06 Авг 2012, 08:25

naskyyy написа: Kaто една машина е вечна защо тогава не се ползват парните локомотиви?Те са вечни и вечно здрави,нали така?


Разбира се, няма нищо вечно, но все пак Ангел има право донякъде - в момента на практика в БДЖ поддръжка няма и наистина, ако имаше тогава тези мотриси, независимо, че вече са и морално, и физически остарели щяха да ни повозят безпроблемно още няколко години.Виж чехите - в момента имат най-съвременния електрически локомотив, но въпреки това все още използват "братовчеди" и връстници на нашата 41-ва серия, която за нас отдавна вече е блед спомен от стари снимки.
Чукча писатель, чукча не читатель..
Луд умора нема, само се поти..
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава." Ат. Буров
Аватар
cronos
Глобален модератор
 
Мнения: 1762
Регистриран на: 25 Яну 2010, 12:07
Местоположение: София

Re: Пенсионирането на 32 серия

Мнениеот Ангел » 06 Авг 2012, 08:54

naskyyy написа:
Ангел написа:В тази България и в това скапано БТВ каква ли още глупост няма да измисля. :псуване :ядосан Някой ще може ли да ми обясни правилното значение на думата пенсиониране на МАШИНА???Всичко ново и старо което е в БДЖ е без почти никаква поддръжка!Дори и какво от това че Шкодите,който са на над 50 години НЯМА абсолютно никакво значение.Една машина няма живот тя е вечна както и да го погледнеш си е така.За всяко нещо си има начини,и ако ще една машина да е на 100 години щом се поддържа в изправност и всичко и е наред,според мен няма да има никакъв проблем.Ама кой ще върти ДАЛАВЕРКИТЕ в това БДЖ ? :зъбльо :зъбльо :зъбльо Нашите са пълно чудо, хората гледат да запазят старото за да има атракции и т.н. ! :велик Траинз :кимане За машините резервни части ИМА, а за нас хората резервни части НЯМА!

Kaто една машина е вечна защо тогава не се ползват парните локомотиви?Те са вечни и вечно здрави,нали така?

Ами добър въпрос :) Мисля че обаче не разбра какво имах на предвид.Ето пример един стар човек е на смъртно легло остават му няколко минути докато умре.Лекарите правя всичко възможно за да е жив, но въпреки всичко той УМИРА.И ето я истината един стар локомотив не е като човека! За всяка машина ИМА резервни части,А и не съм казал че един локомотив ще е вечно здрав! Всичко зависи от поддръжката му,А много добре се знае че в БДЖ дори е новите дезирота са станали всякаш на на по 30 години! :) :велик Траинз Но далаверката е по важна в БДЖ всичко да се реже и тва да е !
:) Който не кара влак, няма да ЯДЕ :)
Аватар
Ангел
 
Мнения: 37
Регистриран на: 26 Май 2012, 08:41
Местоположение: Харманли/Велико Търново

Re: Пенсионирането на 32 серия

Мнениеот naskyyy » 06 Авг 2012, 16:18

Съгласен съм с теб "cronos" ,аз също съм поддръжник на старата технология,но да се ползва до толкова до колкото има нужда от нея и тя е лесна за поддръжка.В случая излиза,че поддръжката на стара машина в повечето случаи излиза скъпо.Но идва и момента,че в България не можем да поддържаме новите мотриси..
Не мога да се съглася обаче с "Ангел".Примерът ти е неуместен,не можеш да сравняваш машина с човек.И точно това се опитах да ти кажа по-нагоре нищо не е вечно.
Примерът за парните локомотиви,стара технология,трудна за поддръжка и съответно морално остаряла..Идват нови много по-надежни технологии.Няма как всичко се променя изменя и заменя..
Изображение
Аватар
naskyyy
Занимаващ се с Трасета
 
Мнения: 688
Регистриран на: 08 Яну 2010, 21:23
Местоположение: София

Re: Пенсионирането на 32 серия

Мнениеот randomguy88 » 06 Фев 2016, 20:10

Вчера видях такава мотриса! Движеше се по направление!
Аватар
randomguy88
 
Мнения: 319
Регистриран на: 31 Яну 2016, 11:03
Местоположение: кв. Дивдядово "Шумен"

Re: Пенсионирането на 32 серия

Мнениеот randomguy88 » 06 Фев 2016, 20:12

Добре де! Всички пътници се оплакват - било мръсно, миришело гадно, били бавни. Какво точно трябва да им се оправи на тези мотриси? Боя не е важна, но кои точно части могат да се сменят - колелета, двигател? Кое? Дайте някакъв план за реставрация, някаква схема - това се заменя с онова и т.н.
Аватар
randomguy88
 
Мнения: 319
Регистриран на: 31 Яну 2016, 11:03
Местоположение: кв. Дивдядово "Шумен"

Re: Пенсионирането на 32 серия

Мнениеот nikito » 06 Фев 2016, 21:57

БДЖ от доста време е в криза. Всички ремонти и технически прегледи на локомотиви, вагони и мотриси си струва пари, за тая работа си има определени хора, на които им се заплаща. Точно поради тая криза тия ремонти и прегледи са сведени до минимум, както и поддръжката. Това са мотриси на повече от 40г и вече годините им тежат доста, стига се и до такъв момент, че вече не може да се поправи или това да се замени с онова. При нас това не е чак такъв проблем, защото тука има много ремонти по машините, които са скалъпени дори и от други серии. Тука се оказва проблем, че поради дългото им използване 32ра и 33та серия, се наложиха прекалено чести ремонти и това не се оказа добре финансово за БДЖ. Специално, доколкото съм чувал, 33та серия са бракувани поради липса на резервни части и след бракуването им, се намериха доста части в едно хале в Септември. Мръсотията и мизерията са в резултат на ниската поддръжка, а останалото е некачествен ремонт, на повечето дето бяха уж модернизирани се оказа, че им е модернизирана само боята. :зъбльо
Trainz Bulgaria Team
Аватар
nikito
 
Мнения: 535
Регистриран на: 25 Апр 2014, 15:13
Местоположение: София

Следваща

Назад към Теми за реалния подвижен състав и обекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта