Тъй като не ми се пише информацията на ръка, ще копирам малко от локфорум.
Серия 07 са дизел електрични локомотиви с мощнос 3000к.с. Строени са в локомотивостроителните заводи в Коломона и Луганск.
Разликата между различните модификации локомотиви за БДЖ и DB е в предавателното число на редукторите и наличието на генератор за отопление на пътнически влакове. В Германия се срещат локомотиви с преводно число на колоосните редуктори за скорости 120 км/час и 140 км/час. Освен това при последните локомотиви е монтиран фабрично генератор за отопление на пътнически влакове. Тези локомотиви носят серия 234 в DB. Българските локомотиви нямат генератор за отопление, а преводното число на редукторите е за максимална скорост 100 км/час. Тоест, доставените за БДЖ локомотиви са чист товарен тнп. Въпреки това, успешно се използват за возенен на пътнически и бързи влакове, като през отоплителния сезон към влака се включва и вагон - отоплител.
Дизеловият двиганел на локомотивите серия 07 е V образен, 16 цилиндров и носи означение 16ЧН26/26, като се предлага обединен с променливотоков генератор - дизелгенераторна група 5Д49. Произведената електроенергия от генератора се подава към два токоизправителни моста, където се изправя и бива подадена на шестте тягови двигателя, монтирани на талигите. Окачването на ТД е опорно - осово. Двете триосни талиги са с едностепенно окачване(само буксово).
Локфорум.
Тези машини ги обожавам. Имат страхотен звук, свирката е много яка и са много мощни, на външен вид също са много красиви.
Перфектно видео за пример: Търсете: Потегляне от гара Перник - пътническа