Локомотви серия 42

Дискусии за всички български електрически локомотиви.

Модератор: DANI

Re: Локомотви серия 42

Мнениеот KRAKOMOBILA » 22 Сеп 2010, 07:46

Техническите характеристики не се различават много от 43/44/45:

Колоосна формула - Bo'-Bo'
Максимална скорост - 110km/h
Мощност - 3020kW
Часова мощност - 3140kW
Напрежение - 25kV/50Hz
Диаметър на колоосите по кръга на търкаляне - 1250 мм
Тегло - 84,5 т.
KRAKOMOBILA
Активен потребител
 
Мнения: 26
Регистриран на: 04 Авг 2010, 13:53

Re: Локомотви серия 42

Мнениеот naskyyy » 22 Сеп 2010, 09:15

KRAKOMOBILA написа:Техническите характеристики не се различават много от 43/44/45:

Колоосна формула - Bo'-Bo'
Максимална скорост - 110km/h
Мощност - 3020kW
Часова мощност - 3140kW
Напрежение - 25kV/50Hz
Диаметър на колоосите по кръга на търкаляне - 1250 мм
Тегло - 84,5 т.

Мерси за инфото,много готин модел,но за времето си :)
Изображение
Аватар
naskyyy
Занимаващ се с Трасета
 
Мнения: 688
Регистриран на: 08 Яну 2010, 21:23
Местоположение: София

Re: Локомотви серия 42

Мнениеот milenski51 » 22 Сеп 2010, 12:05

nasko94 написа:Колко по-добре изглежда от останалите серии 43,44,45.Лично мнение разбира се,малко технически характеристики ако може от машинистите в сайта :) :ел
Мисля че механично са били подобни на 43 серия .Ако не греша .

KRAKOMOBILA написа:Изгоря преди 2 години мисля.
Мерси за инфото не знаех :)
Изображение
milenski51
 
Мнения: 794
Регистриран на: 10 Мар 2010, 09:06
Местоположение: burgas

Re: Локомотви серия 42

Мнениеот minitek » 15 Дек 2010, 21:19

Вече всички 42 са ограничени на 80 км/ч.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Аватар
minitek
 
Мнения: 342
Регистриран на: 20 Фев 2010, 13:03
Местоположение: Varna city

Re: Локомотви серия 42

Мнениеот pipipilota » 16 Апр 2011, 12:00

Ето в уикипедиата намерих малко материали, същата е и пише всички характеристики:
http://de.wikipedia.org/wiki/%C4%8CSD-Baureihe_S_489.0
И другия:
http://de.wikipedia.org/wiki/%C4%8CSD-Baureihe_S_499.0

Има и на руски ако някой не разбира. :идеално :ел

А тук намерих чешка страница за ел. локомотиви в БДЖ:
http://www.spz.logout.cz/vozidla/ellokbdz.html
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Аватар
pipipilota
Активен потребител
 
Мнения: 280
Регистриран на: 14 Фев 2011, 18:33
Местоположение: София

Re: Локомотви серия 42

Мнениеот Markov » 16 Яну 2014, 21:22

Към днешна дата, освен 42 184.2 има ли друг екземпляр да се тряска из народната инфраструктура? :)
Изображение 2ТЭ Луганських медведь ! :балон
Аватар
Markov
 
Мнения: 182
Регистриран на: 22 Мар 2011, 19:55

Re: Локомотви серия 42

Мнениеот BDZrailway » 16 Яну 2014, 21:30

Не,жалко,че БДЖПП не можа да запази единствената 42 081,а в Чехия е пълно с такива.....
Аватар
BDZrailway
 
Мнения: 437
Регистриран на: 30 Дек 2011, 10:50
Местоположение: Плевен

Re: Локомотви серия 42

Мнениеот nikishenceto » 17 Яну 2014, 17:25

Да,в Чехия има доста такива,и са в много добро състояние
Аватар
nikishenceto
 
Мнения: 533
Регистриран на: 29 Окт 2009, 15:56
Местоположение: Пловдив МАЙНА

Re: Локомотви серия 42

Мнениеот Markov » 17 Яну 2014, 21:27

И сега какво излиза това да е най-стария ЕЛвоз в движение ?!?
Изображение
Изображение
Помня че, след около месец от излизане от КР, беше за безмалко да си запалим огън в едната кабина... Както си пътуваме и хоп мирише на пърлена гума.. и докато се разбере, че два "добре" изолирани проводника си разменят ток се стопи изолацията на цялото кабелче.. Беше излъскана отвътре, отвън, отвсякъде, но такива дребни неща, като не се доизчистят, после зян за цялата единица.. :( Щракайте я, докато я има, че това ни остана от 90-броя които така и не можаха да се съберат всичките.. Последните локомотиви пристигат от Чехия, ние вече имаме бракувани бройки.. То запали ли се остават само рамата и колоосите ..
Изображение
Този дзвер сега в какво състояние е? Миналата година го видях да лежи до хангара за зареждане на ДЛ в депо Дупница без покривно оборудване...
Изображение
Тука не знам какво направи бригадата, но факта е, че се счупи левия прозорец в машинното. И вместо прозорец му лепнаха набързо една ламарина, да не духа вътре и го пуснаха със зачакалата вертушка на Дупница за Големо село.. Всичко го направиха за нула време, влака дойде без прозорец (натрошен и стъклетата бяха на пода в машинното), отрязаха я, излетя до депото и след десет минути се върна със ламарината на покрива, стъклетата избутани с крак встрани да не пречат и машинката си откара влака.. :зъбльо Досега не бях ставал свидетел на такива аламинутни ремонти, че даже и влака си не остави :зъбльо

И един портрет за спомен на локомотива, който късаше тяги непрекъснато.. който носеше доста време статут-а най-стар електровоз в движение в БДЖ произведен 66-та :зъбльо И като го вадеха от депото, машинистите се молеха да се пребере после благополучно.. Нямаше лиценз за движение, беше ограничен до 40км/ч и движеше само по 51-ва отклонителна линия и висеше по цял ден в Бобов дол като маневра. Накрая на деня сваляше сама 30 пълни вагона до селото. После изолирана за Дца, че иначе падат части от нея.. Кабините фукаха, все едно нямат прозорци на вратите (зимата вътре бе приказка), тромбите половината не работеха, същото важеше и за чистачките (по едно време бяха махнали даже две от тях, ама биеше много на очи и впоследствие ги върнаха обратно), буферите се въртяха като плочи в ръцете на DJ, при тръгване пантографите се кършеха напред-назад. . Тотман-а май го бяха махнали и него, за да не се резглоби някъде, ако неволно го изпуснат. Рамата си беше изяла хляба от всякаква гледна точка. Повече молитви е отнесла от която и да е икона в България, за псувните думите са излишни... Беше изтънила бандажите до такава степен, че бригадите настръхваха, ако случайно пребуксува :зъбльо Беше голям електровоз с много емоций покрай него. :зъбльо :зъбльо
Изображение
през 2012 го нарязаха
Последна промяна Markov на 17 Яну 2014, 22:28, променена общо 6 пъти
Изображение 2ТЭ Луганських медведь ! :балон
Аватар
Markov
 
Мнения: 182
Регистриран на: 22 Мар 2011, 19:55

Re: Локомотви серия 42

Мнениеот BDZrailway » 17 Яну 2014, 21:42

Първата снимка по 5-та линия ли е ?
Аватар
BDZrailway
 
Мнения: 437
Регистриран на: 30 Дек 2011, 10:50
Местоположение: Плевен

ПредишнаСледваща

Назад към Електрически локомотиви

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта