И сега какво излиза това да е най-стария ЕЛвоз в движение ?!?
Помня че, след около месец от излизане от КР, беше за безмалко да си запалим огън в едната кабина... Както си пътуваме и хоп мирише на пърлена гума.. и докато се разбере, че два "добре" изолирани проводника си разменят ток се стопи изолацията на цялото кабелче.. Беше излъскана отвътре, отвън, отвсякъде, но такива дребни неща, като не се доизчистят, после зян за цялата единица..
Щракайте я, докато я има, че това ни остана от 90-броя които така и не можаха да се съберат всичките.. Последните локомотиви пристигат от Чехия, ние вече имаме бракувани бройки.. То запали ли се остават само рамата и колоосите ..
Този дзвер сега в какво състояние е? Миналата година го видях да лежи до хангара за зареждане на ДЛ в депо Дупница без покривно оборудване...
Тука не знам какво направи бригадата, но факта е, че се счупи левия прозорец в машинното. И вместо прозорец му лепнаха набързо една ламарина, да не духа вътре и го пуснаха със зачакалата вертушка на Дупница за Големо село.. Всичко го направиха за нула време, влака дойде без прозорец (натрошен и стъклетата бяха на пода в машинното), отрязаха я, излетя до депото и след десет минути се върна със ламарината на покрива, стъклетата избутани с крак встрани да не пречат и машинката си откара влака..
Досега не бях ставал свидетел на такива аламинутни ремонти, че даже и влака си не остави
И един портрет за спомен на локомотива, който късаше тяги непрекъснато.. който носеше доста време статут-а най-стар електровоз в движение в БДЖ произведен 66-та
И като го вадеха от депото, машинистите се молеха да се пребере после благополучно.. Нямаше лиценз за движение, беше ограничен до 40км/ч и движеше само по 51-ва отклонителна линия и висеше по цял ден в Бобов дол като маневра. Накрая на деня сваляше сама
30 пълни вагона до селото. После изолирана за Дца, че иначе падат части от нея.. Кабините фукаха, все едно нямат прозорци на вратите (зимата вътре бе приказка), тромбите половината не работеха, същото важеше и за чистачките (по едно време бяха махнали даже две от тях, ама биеше много на очи и впоследствие ги върнаха обратно), буферите се въртяха като плочи в ръцете на DJ, при тръгване пантографите се кършеха напред-назад. . Тотман-а май го бяха махнали и него, за да не се резглоби някъде, ако неволно го изпуснат. Рамата си беше изяла хляба от всякаква гледна точка. Повече молитви е отнесла от която и да е икона в България, за псувните думите са излишни... Беше изтънила бандажите до такава степен, че бригадите настръхваха, ако случайно пребуксува
Беше голям електровоз с много емоций покрай него.
през 2012 го нарязаха