от Markov » 10 Фев 2014, 12:28
Реално имаме три локомотива представящи серията и това са 42 184, 42 077 и 42 072. За първия е ясно, втория си има всички части, но няма дейност по самия локомотив и третия е една бракувана и впоследствие събирана на ново единица и поради тази причина има видни липси по локомотива. Едната кабина е що-годе комплектна, другата обаче не, в машинното няма кой знае какво. Студентите във ВТУ се опитват да го сглобят обратно, но оригиналните части за 42 са повече от оскъдни. В кабините има течове, инсталацията никаква я няма, щом се радваха, че работят надбуферните фарове.. Единицата, която има един куп привилегий за реставрация е 04 012 - причините са ясни. В железниците сме малко назад и 42 няма да изпъкне на фона на другите електовози, защото Шкода 68 Е е най-експлоатираният електровоз в България. Ако искате може да направим анкета в която всеки да си даде мнението, кой локомотив иска да види най-много в движение. Изборът е богат 04-12, 18-01, 46-03, 43-308, 42-77, 14-08, 76-11, 0176 ... и да се обоснове, защо иска конкретният локомотив.
2ТЭ Луганських медведь !