Локомотивите са небезизвестни. Теглото им е 87т, а разпределението на колоосното натоварване се пада точно 21,75т. Предавателното число на редукторите е 1 към 3,95. Скоростта, за която са конструирани е 180 км/ч. но максималната е 110 км/ч (ограничена по обороти на тд). Може да преминава през криви с минимален радиус 125м. Дължината от буфер до буфер е 16,5м, а най-голямата ширина и височина, съответно 3,06м и 4,65м. Междуосието на талигата е 2,95м. Часовата и трайната мощност имат разлика само 100kW- 3140 и 3040kW. Трайната теглителна сила е 20,6т (202kN), a часовата- 22,36т (219,4kN). Мощност при Vmax- 1985kW. Започваме с тяговия двигател: номинално напрежение 750V, номинален ток- 1250 А, максимален ток- 1500 А. КПД- 93.6%. Номиналните и максималните обороти са съответно 890 и 1830 rpm. Други: мощността на спирачните съпротивления (демек реостата) е 2990kW, мощност на спомаг. машини е 151kW. Максималното вертикално ускорение на коша при максимална скорост е 1,962 m/s^2, а максималното хоризонтално е 0,981 m/s^2. Диаметъра на спир. цилиндри е 12", а броят им е 4. Максималното налягане в спирачните цилиндри е 7,2/4,0 bar, а спирачните маси са следните:
-режим G - 53 t;
-режим P - 53 t;
-режим R - 99 t;
Източник: Мои си папки от ПЖИ-то
Ето и малко авторски снимки:
45 149.2
45 183.1
Имам и други, но според мен тези са достатъчни.