Markov написа:Не са ли много еднообразни линиите или използването на еднотипно-повтарящ се обект намалява сеченето?
Действително използването на еднотипни обекти натоварва по-малко и е за предпочитане.В случая с релсите обаче има и други фактори - на пръв поглед има голям избор, но всъщност не е точно така.Реално голяма част от релсите са полу-ръждиви, но точно такива в играта няма, анимирани стрелки също.Вариантите, които са на разположение са два - или напълно ръждиви, или лъскави, тоест двете крайности.Към този проблем се добавят и някои други особености на стрелките.Има лъскави, има ръждиви, има и такива, които са ръждиви само по едното рамо, но точно от последните пък няма достатъчно голям избор от всички видове и размери, а някак съвсем не върви стрелката да е лъскава и изведнъж от нея да започва ръждиво отклонение.От някои размери пък има само лъскави.Да не говорим, че плавен преход от лъскаво към ръждиво по средата на някой коловоз пък изобщо и не може да се направи.С две думи казано изобщо не съм убеден, че ако се опитам да придам по-голяма реалистичност като нашаря гарата с ръждиви релси няма да стане манджа с грозде.Имам и някои други съображения - например мисля да понаправя и малко сесии с някакви мисии към трасето и в тези сесии да се използва колкото може повече от това, което съм направил, и от тази гледна точка няма да е много уместно да слагам ръждиви коловози само защото текущото положение на реалната гара е такова.Пък и изобщо да правя гара с общо 50+ коловоза и контактна мрежа само за декор е тъпо.Впрочем след като вече веднъж съм уточнил мястото и положението на стрелките и коловозите не е голям проблем да бъдат сменени, ако това е чак толкова наложително.Засега обаче ще остане така, все още имам несравнимо по-големи дертове от ръждивите релси в ГОР, пък и още не е ясно дали няма да се наложи да понамаля броя на коловозите изобщо.