ТРАСЕ:ПЛОВДИВ-АСЕНОВГРАД

Актуална информация за разработки - 3D проекти, Reskin-ове и Трасета който са в разработка. Моля само този който прави добавка, той да пуска нова тема. Темите които са без актуализация повече от 3 месеца, ще се преместват в "В ПРОГРЕС (Архив)" и ще бъдат връщани тук, след като се извести някакъв прогрес по тях.

Модератор: OBB_Rh_2016

Re: ТРАСЕ:ПЛОВДИВ-АСЕНОВГРАД

Мнениеот Markov » 06 Юли 2014, 16:24

На наща гара има три сигнала, два за край на контакната мрежа и един за липса на контактна мрежа отдясно.. на ставки, паяци знаци няма. :) В съседните гари е същата история. Относно трасето трябва да се подменят релсовите звена, че са от 2006 ако не и от 2004 с по-нови, трябва да се подмени текстурата на почвата че така дразни окото, значителна корекция на радиусите на кривите, както и намабяване на обектите където не се виждат. Тоест гората например нека си остане така в първите два три реда дървета близо до линията, но назад трябва стабилна сеч иначе играта ще сече... Контактната мрежа лесно се прави, стига да се знаят необходимите компоненти. :)
Изображение 2ТЭ Луганських медведь ! :балон
Аватар
Markov
 
Мнения: 182
Регистриран на: 22 Мар 2011, 19:55

Re: ТРАСЕ:ПЛОВДИВ-АСЕНОВГРАД

Мнениеот cronos » 06 Юли 2014, 17:25

fen na bdz plovdiv написа:Разбира се че при влизане на всяка гара има неутрална вставка.......

Грешиш.Това е въздушна междина, а не неутрална вставка и обикновено не се означава, нито пък се сваля пантограф на това място.Но дори и да приемем, че има неутрална вставка е все тая - нито си сложил правилните знаци, нито си ги сложил където трябва.Слагат се така:
300 метра преди неутралната вставка се слага този:
Изображение
50 метра преди вставката се слага този:
Изображение
50 метра след вставката се слага този:
Изображение
300 метра след вставката се слага този:
Изображение
Затова и последния е нарисуван на гърба на първия, а третия е на гърба на втория.
Само че всичкото това не е чак толкова важно, пък и лесно се оправя ако има някаква грешка, така че вместо да наблягаме на тези подробности по-добре оправи ония спагети, които съм оградил на снимката.Така и не разбрах какво точно си искал да направиш там.
Чукча писатель, чукча не читатель..
Луд умора нема, само се поти..
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава." Ат. Буров
Аватар
cronos
Глобален модератор
 
Мнения: 1762
Регистриран на: 25 Яну 2010, 12:07
Местоположение: София

Re: ТРАСЕ:ПЛОВДИВ-АСЕНОВГРАД

Мнениеот player » 06 Юли 2014, 18:38

fen na bdz plovdiv написа:Какво да направя че са на килограм все пак е Крумово, село е, а там гарата е малка тя не е голяма като в София,Пловдив,Бургас и т.н .Разбира се че при влизане на всяка гара има неутрална вставка , а за това трябва да има знаци които да предупреждават ето защо съм сложил толкова знаци за КМ . Все пак вижте последната снимка в колко посоки има жп линии .И после как да не са като на килограм :говорилня


Съжалявам,че ще бъда толкова критичен,но аз никъде не видях едно нещо,което да е реално.Както "Markov" спомена линиите са далеч от реални,а да не говорим,че приемното здание е повече от НЕ реално.Хубава забележка и на "cronos,че стрелките на места са също много не реални.Друго нещо тази гора,която си направил не знам къде я видя,но останах с впечатлението,че гара Крумово се намира в подбалканската линия,а не по 1-ва. Пероните нямат нищо общо с тези от снимките,но си отбелязал гара Крумово на 100 % готова. Прилагам една снимка с пероните http://media.snimka.bg/s1/0981/028205386.jpg?r=0, ето още една,която е в посока Ягодово и Асеновград като ясно се вижда,че има ляв завой,а при теб е само направо http://mw2.google.com/mw-panoramio/phot ... 119581.jpg :какво.Според мен първо го направи не реално,а след това се опитвай реално.
Аватар
player
 
Мнения: 20
Регистриран на: 26 Май 2014, 13:54

Re: ТРАСЕ:ПЛОВДИВ-АСЕНОВГРАД

Мнениеот cronos » 06 Юли 2014, 19:18

Значи за обектите поне на първо време не бива да се бърза с критиките.Това отстрани може и да изглежда лесно, но всъщност е много голям проблем.Като оставим настрани, че сме двама човека и половина тези, които можем да направим някой по-сложен обект - да се обикаля и да се снима освен че иска много време трябва също добър фотоапарат, после по снимките не трябва да има сенки и отблясъци, и какво ли още не.....Не един и два пъти се е случвало да бием 150-200 километра път и накрая да се окаже, че не може да направим добра снимка на обекта, заради който сме тръгнали.....Отделно, че поради някои особености на играта трябва да се правят и различни компромиси - например с пероните.Но за линиите подкрепям - за тях няма оправдания.Щом като целта е да се направи 1:1 не може да се допускат такива неточности - на практика това означава, че всъщност не е 1:1.Още повече, че има Google Earth, оттам може да се види как върви линията и да се измерват дължините на отделните участъци.
Чукча писатель, чукча не читатель..
Луд умора нема, само се поти..
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава." Ат. Буров
Аватар
cronos
Глобален модератор
 
Мнения: 1762
Регистриран на: 25 Яну 2010, 12:07
Местоположение: София

Re: ТРАСЕ:ПЛОВДИВ-АСЕНОВГРАД

Мнениеот vall_sab » 07 Юли 2014, 08:15

Като гледам какви страсти се завихриха, май скоро ще има и напрежение.Целият проблем идва от това прословуто 1:1.
Бележка към автора - кой те кара да обявяваш такъв замисъл и да дърпаш дявола за опашката.При първо трасе можеше да е поне приблизително, докато стане готово.На всички е ясно че няма релни обекти, отговарящи точно на действителността.Не може 1:1 да е например само електрификацията, а останалото да не е.Това е като да кажеш че жена е "малко бременна".Или е, или не е. Затова трябва да се внимава с казаното. Просто да се обяви че трасето е реално на 60-70 % и нещата ще си идат на мястото.И освен това наистина да се предприемат мерки за изправяне на посочените от феновете слабости.

Към останалите - предлагам , който познава района да помага.Освен това специалистите , работещи в железниците , както и другите, имащи знанията по сигнализацията могат да помогнат с някоя начертана от тях схемичка, с която авторът да се съобрази.

Не забравяйте, че при правенето на трасета и обекти няма начин да не се правят и някакви компромиси, разбира се в разумен порядък.Например защо е нужно да се правят всички коловози на една гара /особенно ако е от типа на разпределителните/, ако няма да се ползват, или ако ги напълним играта ще сече като полудяла.
Що се отнася за обектите в дълбочина / встрани около линията/ , това е според предназначението на трасето.Ако се кара от кабина или вагон дълбочината не е необходимо да е много голяма, тъй като няма да се вижда, а само ще товари.Всичко това трябва да се мисли при замислянето и правенето на трасето.

:велик Траинз :хоро
Аватар
vall_sab
Глобален модератор
 
Мнения: 811
Регистриран на: 26 Сеп 2009, 14:51
Местоположение: В.Търново

Re: ТРАСЕ:ПЛОВДИВ-АСЕНОВГРАД

Мнениеот cronos » 07 Юли 2014, 09:39

vall_sab написа:Целият проблем идва от това прословуто 1:1.

Точно.Също така и от това, че всеки приема това 1:1 по различен начин.За едни това е сградите на гарите да са реални 1:1, на другото не обръщат внимание.За други - това е релсовия път и коловозните развития да са 1:1, а останалото не е толкова съществено - ако има начин да е с реалните обекти - добре, ако не - здраве да е, ползва се каквото има.Трети пък са максималисти - искат всичко да е точно (което поне според мен няма как да стане).........Аз съм от втората група с уговорката за компромис с коловозите на големите гари, както казва @vall_sab.Налага го самата игра и всеки, който прави трасе трябва да се съобразява с това.
Чукча писатель, чукча не читатель..
Луд умора нема, само се поти..
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава." Ат. Буров
Аватар
cronos
Глобален модератор
 
Мнения: 1762
Регистриран на: 25 Яну 2010, 12:07
Местоположение: София

Re: ТРАСЕ:ПЛОВДИВ-АСЕНОВГРАД

Мнениеот fen na bdz plovdiv » 09 Окт 2014, 16:52

НКЖИ ГАРА ПЛОВДИВ РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНА
Прогрес:
   55%
:балон
trainz 2014-10-09 18-16-02-63.jpg
самата гара
trainz 2014-10-09 18-16-12-49.jpg
trainz 2014-10-09 18-16-20-23.jpg
trainz 2014-10-09 18-16-31-18.jpg
trainz 2014-10-09 18-16-37-82.jpg
Аватар
fen na bdz plovdiv
 
Мнения: 69
Регистриран на: 03 Фев 2014, 14:10
Местоположение: Пловдив

Re: ТРАСЕ:ПЛОВДИВ-АСЕНОВГРАД

Мнениеот sarandi » 09 Окт 2014, 17:19

:хоро :тутуу :тутуу :идеално
Аватар
sarandi
 
Мнения: 114
Регистриран на: 18 Юли 2014, 19:43
Местоположение: София

Re: ТРАСЕ:ПЛОВДИВ-АСЕНОВГРАД

Мнениеот cronos » 09 Окт 2014, 20:25

Хубаво се опитваш да използваш анимирани стрелки, напълно подкрепям тази идея.Обаче останалото :??? :не .....предполагам, че така са изглеждали коловозите на гарата след Чирпанското земетресение.....
Чукча писатель, чукча не читатель..
Луд умора нема, само се поти..
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава." Ат. Буров
Аватар
cronos
Глобален модератор
 
Мнения: 1762
Регистриран на: 25 Яну 2010, 12:07
Местоположение: София

Re: ТРАСЕ:ПЛОВДИВ-АСЕНОВГРАД

Мнениеот BdZ_Fen » 10 Окт 2014, 20:47

cronos написа: .....предполагам, че така са изглеждали коловозите на гарата след Чирпанското земетресение.....

Да вярно.Оправи ги , иначе добре :дълъквлак
Аватар
BdZ_Fen
 
Мнения: 31
Регистриран на: 07 Сеп 2014, 13:18
Местоположение: София

ПредишнаСледваща

Назад към В ПРОГРЕС (Актуално)

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта