bdz_fan_site написа:Струва ми се, че говорим на различен език.....
Да, защото
идеята на Трейнз е точно потребителят сам да прави обектите, а не да получава всичко наготово.Правенето на обекти е
част от самата игра.Изглежда това не можеш или не искаш да го възприемеш, оттам правиш погрешни заключения за играта и я сравняваш с игра, която има съвсем друга идея.Все едно да обвиняваш фирми като Piko да речем, че продават само релси и вагончета, а не цели готови макети......А ако на потребителя не му харесва да си прави сам нещата - ами просто тогава Трейнз не е неговата игра.Ще си цъка RW и ще се ограничава с това, което му се предлага.Аз предпочитам да си правя нещата сам.А за проблеми с
вградените обекти - за първи път чувам, че има.Да, някои са грозни, ОК, но това не е проблем, който потребителя трябва да решава.
Впрочем по въпросите за звука - от клипчето на RW останах с впечатление, че звука вътре в кабината е същия, който се чува и отвън.Ако това наистина е така - по-добре да спреш да ме убеждаваш, че е по-добрата игра, пък ако ще и 2 000 000 последователи да има.
Чукча писатель, чукча не читатель..
Луд умора нема, само се поти..
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава." Ат. Буров