nikito написа:Ми с пет вагона можеш и на 1ва позиция да тръгнеш......................Набирането на позиции са за ускорение и по-голяма теглителна сила. А на коя позиция ще караш и кога и как ще набираш, си е твой избор. Дори и в реалността няма точно опоменато правило точно на коя позиция се тръгва и се ускорява.
Ми не е точно така.Правила има и се спазват.В реалността нещата, погледнати от мястото на машиниста се различават коренно от това, което се вижда отвън или от клиповете по интернет.Най-важното от тези неща е това, че машиниста непрекъснато следи какво показват амперметрите на ТД и от това си прави сметка кога и колко позиции може да се наберат.Едно от правилата при потегляне е тока на ТД да не надвишава 900-1000 А и колкото и странно да им звучи на някои това се спазва
винаги.Ако не се спази - може влака да се скъса, дори и да не е тежък.В играта това няма толкова голямо значение, макар че по принцип може да се направи сесия (и не само може, ами и има направени такива), в която да се следи за натоварването на куплите и при рязко потегляне да се скъса влак.Който иска да се пробва може да поиграе малко някоя от сесиите на Mojave Sub Division в ТС12.Що се отнася до модела на кабината за играта - в общия случай прибързаното набиране на позиции води до изключване на машината, както вече правилно е отбелязано по-горе, така че и тук има значение какво показват амперметрите и подобно на реалността трябва да се следят.
Освен това в реалността се следи и какво показва волтметъра на ТД и за това също си има точно определена причина и точно регламентирано правило, но в играта това нещо няма как да бъде приложено и затова волтметъра е направен само за атракция.
nikito написа:Някой, например с 2 вагона, тръгат като набират автоматично до 12-15, изчакват малко, и след това набиват още 4-5......
Ъъъ, не се ли изхвърляш малко?В играта това можеш да го направиш, но в реалността......
Чукча писатель, чукча не читатель..
Луд умора нема, само се поти..
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава." Ат. Буров